fia50

Direktlänk till inlägg 19 september 2014

armband

Bloppis-annons
Av sofia hellberg - 19 september 2014 08:13

Smycken, Säljes - Falkenberg (Hallands län)
Pris:    20:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av sofia hellberg - 4 december 2014 09:32

  God morgon man är så slö idag min sambo är förskyld han hosta och mår inte bra jag är så orolig jag älskar han jätte mycket vill han gå kolla på sjukan. Han är envis att jobbar ja det blir så men men . nu är jag tillbaka hit ha inte vart på blogget...

Av sofia hellberg - 5 november 2014 07:46

Jag kolla på frejan och skriver nåt här nu och kollade på hollywoodfrua nyss Det är vacket där nere och man önska skulle dit nån gång. Men det får man drömma bort och nä jag skulle vilja göra reklam på mina smycken och visa dom men jag vet inte vem m...

Av sofia hellberg - 15 oktober 2014 08:19

God morgon alla ni där ute på bloggen. Jag är inte haj på detta blogget vill att nån skriver på gästboken och förklara man gör vill göra massa här inne om mig och mitt liv så smycken jag gör. Håller på att plugga till frågorna till körkort och vill h...

Av sofia hellberg - 9 oktober 2014 07:45

När man fyllt år som i måndag och fick del presenter är glad allså. jag skulle sätt in ett foto på mig man är så dålig vad man gör denna blogget jag är ny ja ha vart med par vecker nu så blir svårt att förstå vad som man ska skriva om. gjorde fel nys...

Av sofia hellberg - 9 oktober 2014 06:52

God morgon ny dag jag plugga på teorin på körskolan är nn villig här på blogg som vill hjälpa mig. ja min sambo hjälpe mig oxå. Jag ha dyslexi jag kör auomat volvo vill ni skriver på kommertar hur det är viktig. ni får gärna blir min vän på facebook....

Presentation

glad kvinna som gillar stora bilar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards