fia50

Alla inlägg under augusti 2014

Av sofia hellberg - 25 augusti 2014 08:44

Vi åkte kl nio in tillstan och möte våra vänner mia och baloo deras dotter emilie min gubbe tomas jag med vi åkte till halmstad och kolla i affären och biltema sen åt vi middag på coop halmstad det var en mysig tur sen var vi hälsade på våra vänner som vi ska ha kräftskiva hos nästa lördag. vi hade det kul där i halmstad.  vi var i halmstad så regna det mycket i halland det åska och regnade mycket. det var översvämming på vägerna man körde unde tunneln. jag är född i småland men ha ldrig vart med liknade saker som översvämming.jag ha bott i kalmar län där var inte sån åska som det är här nere. kom ihåg jag var i orust och henån hos en brevvän hon bor nu i småland hon blev ihop med en kille vi kände vi var mycket hos henne då åskade där mycket. det var år 97-99. nä ni får ha en bra dag.        

Av sofia hellberg - 21 augusti 2014 07:23

Idag är det torsdag är ledig skön det. ska jobba på tisdag igen på cafe. jag är inne på frejan och kolla runt. men jag spela mest. ska göra nåt kul i helgen och nu denna veckan ska jag städa och plocka ordning . kväll är det torsdagsträffen med alla jänkare bilar. nä nu så blir det chatta med min vänner ha en bra dag. kram 

Av sofia hellberg - 20 augusti 2014 13:49

      Jag är en 50 år snart och är så lyckligt med mitt liv han finns där för mig ha vart mycket ensam och tagit fel män. men han finns där för mig och hans familj dom är bäst känner mig hemma. Visst det ha vart jobbigt tid med mitt liv men jag vill bara en kärlekfull person och blir älskad av alla mina vänner. Min sjukdom ha vart upp och ner, Jag kom igen och det är i halland. Ni som läser min blogg om jag skriver fel är att jag ha svårt att stava del ord men ska fixa sig med min sidan jag vill att alla vill vara min bästa vän beröver pratar här inne ibland. vet inte detta blogg hur den fungera detta är min första gången. jag är liter glömsk och vill skriva min dagbok här på blogg. Jag gör smycken och ska göra en sida sen. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

glad kvinna som gillar stora bilar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards