fia50

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av sofia hellberg - 15 oktober 2014 08:19

God morgon alla ni där ute på bloggen. Jag är inte haj på detta blogget vill att nån skriver på gästboken och förklara man gör vill göra massa här inne om mig och mitt liv så smycken jag gör. Håller på att plugga till frågorna till körkort och vill ha hjälp del frågor frågan tio det står så här. Reaktionssträckans längd påverkas av hastigheten. Vilken annan faktor  påverkar reaktionssträckans längd ? ja ni som är igång med körkortet kan skriva kan vi hjälpa varandra här eller på facebook. Vet nån man köper ring man sätter på hund halsband man gör ett hund halsband jag ska provar göra det   Jaha ska man städa plugga med böckerna idag och pyssla om här hemma tills gubben kommer hem. jag ska grejar liter nu så får skriva mer på fredag. i kväll ska vi fika på vår klubb där alla ha en stor  jänke bilar vi ha en. mina intressen är bilar och ha alltid varit . favorit bil är volvo och cadillac dom är fina . visst jag är gammal kvinna men bilar ha mina intressen varit så ha jag inte körkort än men ha hållit på sen man var yngre nu får det blir att plugga på det innan man blir gammal. 

Presentation

glad kvinna som gillar stora bilar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards